Alla inlägg den 4 april 2013

Av christine - 4 april 2013 22:33

Första bloggen!

Ehh... hur gör man? Det får bli som det blir så här från starten. I alla fall så har jag tänkt försöka lära mig att lägga upp lite bilder o skriva lite. Det blir nog rätt mycket "vardag" och antagligen rätt lite party o glamour... Eftersom mina barn ännu inte inte vill att jag lägger ut bilder på dem, så blir det här antagligen en riktig ego-blogg med bilder på MOI!! (Stefan däremot säger att han ställer upp på nästan vilka bilder som helst...)  Jaja.. om jag bara kommer ihåg mitt lösen fram till nästa inlägg så finns det ju hopp! 

Har haft ledigt från jobbet några dagar o jag har hunnit med en del grejer som legat på "to do" listan alldes för länge. Har fixat med gamla foton/bilder o målat altanen.  Ska lägga upp några bilder som jag har letat efter jättelänge. Hittade dem i en låda i garaget, de är från företagsrocken o vi var så himla snygga (och unga) i våra specialdesignade klänningar o en nybörjarfotograf (Mika) plåtade oss. Och YES vi gick ända till final!! Passar bra som intro så att bloggen ser lovande ut...utifall någon annan skulle läsa den menar jag.....Nu provar jag! Kolla in pinglorna!

 

 

 

 

 

   




   

 

 

 

 

 

 


  



 

 


 

 

              

 

   




Ovido - Quiz & Flashcards