Alla inlägg den 19 april 2013

Av christine - 19 april 2013 21:23

VAB dag nr 2.

Tova o jag har spelat memory o jag fick storstryk ALLA gångerna! (och ändå försökte jag mitt bästa!). Jag menar hur svårt kan det vara att vinna över en 10 åring? Det var klart pinsamt men mer oroande faktiskt.... Hon var kaxig o sa "mamma du har verkligen inget memory, det har du aldrig haft". Sedan undrade hon om jag bara haft G minus betyg i skolan, för att sedan avsluta med att fråga hur det kändes att vara en looser. Snacka om att hon är frisk nu!!!


Har oxå provat Candy crush för första gången o Tova har laddat ner det på min mobil. Jag var jätteduktig o fick 128 000 poäng. Just nu har Tilda precis kommit hem från fritidsgården o nu sitter tjejerna i soffan med varsin mobil o Stefan med sin dator o här sitter jag vid min dator med en kopp te! En helt vanlig fredagkväll!

Ovido - Quiz & Flashcards