Alla inlägg den 5 maj 2013

Av christine - 5 maj 2013 21:14

Puh vilken helg.. men nu är den över o imorgon får jag gå till jobbet o vila upp mig =)

I fredags var det äntligen dags för 10 års kalaset och tjejgänget kom på fredag kväll. Tova hade väntat läänge för hon blev ju sjuk när vi skulle ha kalaset för 2 v sedan o då fick vi ställa in kvällen innan....katastrof ju! Allt flöt på o efter 3 h var det åter lugnt i huset o Tova var nöjd såklart. 

 

 


Lugnet före stormen...

Tova ville bjuda på tacos o kladdkaka till efterrätt o fin drink såklart (hallonsoda & sprite).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mums mums...

 

 

 

 

 


 

 

 

 


2 minuter var o alla väntade snällt...

 

 

 

 

Lördag

På lördagen gjorde vi en utflykt till Parken Zoo o det gjorde tydligen alla andra också! Smockfullt eftersom det var gratis såklart. De hade en dinosaurie- utställning som vi ville kolla in o Tova tog med kompis Emma, t o m Stefan följde med! Sedan långpromenad, städning o bakning inför släktkalaset på söndag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grrr... Tyrannosaurius Rex var i naturlig storlek. Ja ja sedan gick vi o kollade i djurparken o blev SÅÅ TÖRSTIGA o sugna på slash!






 


Himmelriket för en 10 åring!






 Vilken ska jag välja? Tur att man får blanda!

 

 

 

Söndag

På söndagen var det dags för släktkalaset. Höjdpunkten trodde jag skulle bli att Marielle tog med sig den nya lilla hundvalpen Freddy som var hur söt som helst. Men höjdpunkten var faktiskt när min lilla mamma fick för sig att hoppa studsmatta. Bra gjort för att vara sjukpensionär med MS!!!!!

 

 

 





 

Min fina lillasyster Marielle med fina vovven.






 


Grrrr...






 

Som en liten hårtuss...





  

 

Här står min mamma o funderar på om inte hon också ska hoppa minsann...Fast ingen trodde väl att det skulle hända. Tänker lägga ut alla bilder för de blev så himla bra o lyckan lyser i ögonen när hon hoppar tillsammans med barnbarnen!






 

Det var inte så lätt att komma upp...





  


Lite försiktigt i starten....





 



Så dääär ja.  Jihoo!








 
















 








 











Hann också med ett pass på friskis o avslutade med en långpromenad i kvällssolen! 




 























 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards