Alla inlägg den 13 maj 2013

Av christine - 13 maj 2013 10:30

Åhh vad jag gillar att sitta på framsidans uteplats på förmiddagen. Sol o en STOR kaffe o fågelkvitter o lugn o ro, vad mer kan en sliten tvåbarnsmamma begära?!  Och klockan var bara 09.30, bara att NJUTA!  Sedan gällde Spotify o tvätta, städa, diska, damma varje dag är det detsamma... Nje ska inte klaga för S hade dammsugit hela huset i helgen när jag jobbade =). Men skönt ändå att plocka o pyssla lite för vid kl 15 är det slut på lugnet o ikväll kommer jag vara expert på Europas ALLA länder o huvudstäder (dottern OCKSÅ hoppas jag!). Ska också hinna med ett pass på Friskis, sedan är jag fit for fight för en inte så ansträngande 3 dagars jobbvecka. JIHOO!

                                     


 Jahaa... precis NU ringde fröken från skolan o sa att Tova har ont i halsen o vill komma hem... Ser fram emot fredag = nästa lediga dag (förhoppningsvis).

   

Ovido - Quiz & Flashcards