Alla inlägg den 15 maj 2013

Av christine - 15 maj 2013 20:35

Som sagt... tisdagen började ju inte så bra med den där schema- missen på jobbet.

Men när jag kom hem på kvällen, trött och sliten, så såg jag en present på köksbordet och den var till MIG! 

Kolla in vad Tova har gjort åt mig på syslöjden. Sååå fin och nu ska jag ha mina hemnycklar på den och ALDRIG mer tappa bort någon nyckel. Nu ska jag ha ordning och reda så det inte blir så där besvärligt som det kan bli ibland...




 

Vaaad kan det vara?



 

Tova design.



De får göra hur bra saker som helst i skolan. Tilda har gjort en cool solstol a´la Ernst Kirchsteiger med retro- tyg samt en svart hylla som blev perfekt för mina pocketböcker. Och förra veckan sydde hon ett par joggingbyxor. Jag minns att jag gjorde x antal smörknivar genom åren och spikade mitt namn med spikar på plankor som jag gav bort i julklapp till allas förfäran. Det var inte alltid bättre förr!











Ovido - Quiz & Flashcards