Alla inlägg den 16 maj 2013

Av christine - 16 maj 2013 22:51

Torsdag: inplanerad After Work med grillning på radiologens uteplats. Såå fint väder, tipspromenad o goda korvar o jag tog med en vinare o lite annat dricka som jag som tur var inte drack upp själv utan delade med mig av. Är ju iofs ledig imorgon men ska ju upp 05.30 med barnen så....Det gick rätt lugnt till men trevligt ändå att träffas "utanför jobb". Men varför tog jag inga bilder? Har ju jobbat där 1 1/2 år men känner abslolut inte alla och några vet fortfarande inte vad jag heter. Jag brukar ofta bli kallad Jeanette eller Therese men idag har SAMMA person kallat mig både Anette OCH Carina... Bestämde mig för att promenera hem o vid 21 hade alla gått o jag lullade hemåt. Kände mig ensammast i världen. Såg knappt några människor någonstans!!


  

E- tuna "by night".



 

City: inte en själ i sikte o klockan är 21.




Vid stationen. Hallå????? 


Natti natti!






   



Skapa flashcards