Alla inlägg den 24 maj 2013

Av christine - 24 maj 2013 22:30

Yes! Vi har lyckats hålla liv i de stackars grodyngel som överlevde gårdagens oförklarliga massdöd. Inte en döing i sikte, alla ser pigga ut! De behövde nog bara få en större bostad och lite inredning... Ännu inga grodben i alla fall, de ser precis ut som vanligt. Bara att vänta...

Av christine - 24 maj 2013 20:30

Äntligen ledig efter en lååång vecka. Tjejerna hade kompisar som hängde här hemma och eftersom S skulle till puben så orkade jag inte ordna med något hemlagat direkt. Slängde på lite korvar och invigde den nya grillen i kvällssolen, medans barnen bara var nöjda med annat. Hur skönt som helst! När jag ändå satt där och njöt i solen så lyxade jag till det med lite vin i min ensamhet...och tog fram tjocka boken av Camilla Henemark och undrade om livet verkligen kunde bli bättre....=) Får massor av böcker av min snälla faster Mona som är med i någon bokklubb så det blir en del....Vi får väl se vad boken går för. 

Det ska vara gött att leva.... 

 


Hela tjejligan samlade i några minuter i alla fall.

Nya grillen, jättebillig OCH skranglig som fasiken.

 

 

 

 

 

 


I morgon ska jag och mina fina systrar ha våran traditionella "systerträff", Vi har bokat bord på "Grappa"

och det är ju dessutom Pride festival så det kanske blir kul folk ute i vimlet! Vi får väl se om syrrorna ställer upp på bild!!


Ovido - Quiz & Flashcards