Alla inlägg den 26 maj 2013

Av christine - 26 maj 2013 21:32

I dag var det ju Mors Dag, vilket jag hade glömt bort. Det har varit lite si och så med uppvaktningar genom åren... men i morse blev jag överraskad redan vid frukosten. Jag fick ett stort PAKET! Snälla Stefan hade skickat efter något från Net On Net. Visst är det fiint inslaget?

 


Jag blev jätteglad för det var precis vad jag behövde. PERFEKT på mina långpromenader nu i sommar!


  

Synd bara att mina armar var lite för spinkiga så den åkte NER. Och kardborren gick inte att spänna åt mer: kasst. Men det går nog att fixa med Clas Olssons superduperkardborretejp som jag köpte för ett tag sedan.

Eller så måste jag jobba på mina biceps!!



                                            

 

Har såklart ring min egen kära mor och grattat!

 




Av christine - 26 maj 2013 16:44

Alla utom en har DÖTT! Helt värdelösa odds att få dessa att överleva. I går levde ju allihopa! De såg till och med pigga ut. Vi ska snart gå hem till syrran och få några till, för deras mår ju så bra. Tova vill ju gärna ha grodyngel att pyssla med så vi gör ett nytt försök med några NYA fräscha. Undrar vad vi gjort för fel?? 

Ovido - Quiz & Flashcards