Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av christine - 3 augusti 2013 15:45

Ok jag var lite sliten i morse. Helt självförvållat men VÄRT! Stefan gick upp och fixade frukost. Det här är vad han hade dukat upp till mig när jag kom till bords... Det var bara att sätta sig och börja dagen med alvedon och sedan gick det bra att rosta mackor också. Hade en toppenkväll igår, det var länge sedan jag hade så trevligt. Maria P och jag såg Eva Dahlgren på strömsholmen, tjejsnackade och fnissade hela kvällen. Dahlgren var som vanligt sååå bra och sååå snygg. När Henric De La Cour började spela gick vi till Grappa en stund istället. Väl hemma glömde jag tydligen mina cykellysen på cykeln (det märkte Stefan idag när han letade efter dem, naturligtvis var det ju helt slut på batteri...). Så kan det gå. Ikväll blir det i alla fall lugnare. Stefan är på fest och jag åker nog till festivalen med tjejerna! Jag får nog fixa frukosten imorgon!


 

Frukosten är serverad! 


 

Jättebra konsert, massor av folk och riktigt stämningsfullt! Så grymma låtar, vissa får mig verkligen att kämpa för att svälja klumpen...  



 

Jag & Maria.

Kände mig lite ung och vild när vi "smugglade" ut flaskorna från restaurangtälten i min väska. Urdåligt att man inte fick ta med sig alkoholen till scenområdet, så vad skulle vi GÖRA??


 

Botten upp! Tack för en jättefin kväll Maria! Det behövde jag verkligen!



Skapa flashcards