Alla inlägg den 8 september 2013

Av christine - 8 september 2013 22:00

Hipp hipp hurra, i fredags var det dags! Tildas önskan var att få sovmorgon ISTÄLLET för att bli väckt och firad av familjen tidigt på morgonen... Ja ja, så var det med den traditionen... På kvällen hade vi i alla fall myspys med presenter, film och mumsade munkar. Det var en nöjd tjej som fick Victoria´s Secret parfymer, TV med inbyggd dvd, dockstation för iphone, smink, presentkort, kläder och pengar. Släkten kom på söndagen och hela helgen gick åt till att städa och baka, vilket ändå slutade med att jag fick skicka barnen till COOP för att handla fikabröd, för det gick SÅ DÅLIGT att baka. Urkassa receptböcker som LURAS! Har lärt mig att inte prova något nytt inför kalas, utan köra på det gamla beprövade!

Luktade jättegott ju, snälla får jag låna?

 

 

Tilda vill inte vara med på bild.


 

 

 

En sån här hade ju JAG önskat mig! Fyller ju nästa vecka så man kan ju alltid hoppas....

 

   


 

På söndagen kom släkten!

 

Jättevarmt och vi kunde sitta ute.

 

 

 

 

     Tack för alla fina presenter allihopa!


 

Ovido - Quiz & Flashcards