Alla inlägg den 15 september 2013

Av christine - 15 september 2013 21:15

Började dagen med att fika PÅ COOP med Maria P ... DESSUTOM hängde vi på låset när de öppnade kl 10... precis som PENSIONÄRERNA... Jaja inget annat var ju öppet och det var enda tiden vi skulle hinna träffas under dagen. Men en 2 timmars fika var precis vad vi båda behövde! Sedan var det dags att bränna bullen och inviga de NYA rullskidorna som Pelle hade fixat billigare åt mig i födelsedagspresent. TACK SNÄLLA!!! Fick med mig syrran på samma rutt som jag åkte förra veckan (har fortfarande träningsvärk i armarna). 7,2 kilometer är väl inte så mycket att skryta över men  någonstans ska man ju börja.. Nettan lyckades med en riktig sevärd Papphammar vurpa i slow motion, men jag klarade mig utan skrubbsår den här gången =)  kolla in mina fiina skidor!

  




  



Ovido - Quiz & Flashcards