Alla inlägg den 21 september 2013

Av christine - 21 september 2013 21:15

Jag och Pelle drog iväg på våra rullskidor och trots festandet i går så gick det rätt lätt att åka 1,5 mil. Men särskilt fort går det ju INTE. Bara i nerförsbackarna och det är ju inte min förtjänst direkt.. Är i alla fall STOLT över insatsen. Så här efteråt vill foten krampa precis när som helst, jag har ont i nacken, handlederna, händerna och armarna... Jaja bara att fortsätta träna!  Rutten gick ut mot Torshälla golfbana och tillbaka, rätt platt mark och relativt bra asfalt, några kluriga nerförsbackar där man får hålla emot rejält med stavarna innan man vågar släppa på för fullt. Och jag undrar: VARFÖR finns det ingen BROMS på rullskidor??? När man väl har släppt på så finns det ju liksom ingen återvändo...bara att försöka stå på benen och tänka: INTE ramla INTE ramla.  Jaja nu är jag värd att lägga mig i soffläge och kolla film med en kopp te.


Här kommer statistiken för detta åk: (OBS URKASST!! Hoppas inget proffs läser detta). Men det kan ju bara förbättras 

  

Sträcka: 1, 5 mil.

Tid: 1, 33 h.

Snitthastighet: 6,2 min/km.

Kalorier: 1069.




Skapa flashcards