Alla inlägg under oktober 2013

Av christine - 4 oktober 2013 20:30

Staka staka staka... skavsår i handflatan och på tummen. Lånade syrrans stavar som hade bättre spets så jag slapp "slinta" hela tiden som jag gör med mina (vilket gör det ännu mer långsammare och jobbigare). Nu kändes det skapligt men såklart urkass tid som vanligt... Försöker tänka positivt: och tänk vad FORT och LÄTT det kommer gå på snön sen!!!  

 

 


Nu är jag i alla fall värd en stor kanelbulle.                    

                

Sträcka: 6,82 "miles"  dvs ca 1 mil.

Tid: 1, 04 h

Snitthastighet: 6,4 min/km.

Kalorier: 658       

Av christine - 4 oktober 2013 11:00

Ledig och äntligen sovmorgon. Vaknade 0730 av att en gosig och pratglad 10 åring kröp ner i min säng. MYS! Vinkade sedan av tjejerna, körde igång en tvätt, tog en långdusch och fixade en STOR kaffe vid datorn! Tänk vad skönt det är att få vara själv hemma ibland... Bäst att passa på att njuta för sen gäller en runda med rullskidorna och linsprovning hos optikern med Tilda. Bäst att börja fylla på vätskebalansen redan nu...Får väl se hur det går att åka, jag har ju inte direkt legat i hårdträning. Perfekt att åka med Pelle för då gör jag allt för att hänga med, vill ju inte vara en klenis !

Ovido - Quiz & Flashcards