Alla inlägg den 2 november 2013

Av christine - 2 november 2013 22:00

Varje tisdag och lördag är jag jätteduktig och går på Karins tuffa pass. Idag berättade hon till min stora ångest att hon var GRAVIIID...Hennes pass har varit det enda vettiga eftersom flera favvo-ledare redan är skadade. Hur ska det GÅ??? Och då menar jag inte med hennes graviditet utan med MIN TRÄNING såklart...och jag som precis har köpt ett nytt årskort på friskis. Typiskt.

 

Då är det väl läge att öka på rullskidandet lite mer, så i morgon kör vi hårt Pelle! Förutom passet så tog jag en friskluftpromenad på 8 km innan vi åkte till kyrkogården. Sedan grillkväll hemma hos Nettan & Pelle. Det är ju ändå lördag så jag BORDE väl försöka att hålla mig vaken till 22 ialla fall... ?

 

  


 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards