Alla inlägg den 3 november 2013

Av christine - 3 november 2013 17:30

I dag har jag pustat, frustat och snorat precis som en riktig VASA. Tränar på att stå ut med snoret som hänger och börjar rinna utmed kinden eller ner mot munnen... För om jag ska skynda mig att torka bort med handsken så tappar jag ju någon sekund och så kan man ju inte hålla på och sinka sig! Enda trösten är väl att det blir dinglande istappar i vinter som man lätt kan skaka av sig. Nu har jag en ny blåsa brevid det gamla skavsåret på höger hand och nytt skavsår på vänster. Undrar vad jag gör för fel? Antagligen ska jag undvika att hålla så krampaktigt i stavarna.


Ikväll blir det soffläge och vi ska fika muffins som Tova och Amelie har bakat. Är helt slut, när får man gå och lägga sig??? Längtar redan till sängen och min nya Kepler bok .

 

Sträcka: 1,5 mil

Tid: 1 h 25 min

Snitthastighet: 5,27 min/ km

Kalorier: 979

Skapa flashcards