Alla inlägg den 30 maj 2014

Av christine - 30 maj 2014 20:15

Förra helgen var det fullt upp. Eskilstuna Pride, Klassfest, Mors Dag och på Tisdagen hade Tilda dansshow med Let´s Move på Parkens teaterscen. Här kommer lite bilder!

Syrran, Jag, Tilda, Oskar, Tova, Emma, Ella och Denise åkte till stan för att kolla in pride karnevalen. Skulle hinna innan klassfesten.... Vi käkade glass och tittade på alla människor. Karnevaltåget blir större för varje år. I år ville tjejerna NÄSTAN gå med.

 

 

Tur att det var varmt ute.

 

Massor av folk. Heja.

Direkt efter karnevalen åkte jag och hämtade Lillis och sen åkte vi ut i djupaste skogen där Therese väntade på oss i stugan. FEST! Kul & Gott! Var väldigt trött dagen efter på något konstigt sätt.

 

Sen var det ju Mors Dag och vi fikade munkar och jag fick en present och ett fiiint kort!

 

 

Å precis vad jag hade önskat mig, PUSS.

 

Mmm.. vi gillar ju munkar. Jättemycket.

Sen gick Stefan, Tilda, Jag och morfar till vallen för att kolla in United.

 

 


 

 

Och på tisdagen var det äntligen dags för dansshowen som de tränat till så länge. Tjejerna var såå duktiga och jag har filmat men vet inte hur man får in det här....Teknisk support tack, någon?

 

Wilma & Tilda.

 

Show på en utomhusscen. Nästan alla dansare körde barfota under 2 h. Jag hade tjock tröja och jacka och vantar och filt och halsduk och....

 


 


Nu började det bli kallt...

 


 

 

 


Slut!

 

 

 

 





Ovido - Quiz & Flashcards