Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av christine - 26 augusti 2014 21:22

Första veckan och lite till är avklarad efter semestern! Kände mig ju lite trött och sliten redan när jag kom till jobbet på måndagen så jag började med att söka lite semester igen. Nu ledig onsdag- onsdag, JIHOO! Har massor att fixa... Livet ser ljusare ut: imorgon kommer ÄNTLIGEN tvättmaskinsgubbarna, min hemtelefon blir ÄNTLIGEN inkopplad den 2/9, har ÄNTLIGEN fått en tandläkartid för min j...a käke som fortfarande gängar ur hela tiden. Får jag sen tillbaka min mobil från servicen så kanske det kan bli riktigt bra allting! Skönt att slippa lånad telefon med kontantkort.......Och när min soffa ÄNTLIGEN kommer DÅ.....            

 

 

                 Firade på kvällen och bakade scones till mig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards