Alla inlägg den 21 september 2014

Av christine - 21 september 2014 20:37

Jihoo jag som aldrig brukar vinna.... I dag gick vi till Vallen för att kolla in Eskilstuna United och 10 min innan matchens slut så råkade jag se att matchprotokollet var "signerad" = Vinst! Hoppades på en BIL förstås....... men vann en DIGITAL BODYSCANNING och hälsoprofil värt 720 spänn. Nu kan jag ju äntligen få veta min metaboliska ålder(?) Wow kan bli intressant!  Vann även ett Sponsorklippet kort men har ingen aaaning om vad det innebär. Grattis till mig själv, det var jag ju värd!! United fick tyvärr stryk av ett bättre lag, men kul att se duktiga tjejer tillsammans med Pelle och "Falkenbergarna"  Pernilla, Clara, Thea och Stefan.

Av christine - 21 september 2014 10:52

 

 

Jaha då har man varit med om ett rånförsök också. Skulle bara hämta mormors mediciner innan mitt träningspass. Jag hade nästa nr och stor och väntade precis bakom denna kille när han började bli arg på kassörskan. Efter en stund blev det VÄLDIGT obehagligt och kunderna började flytta på sig... Jag går bort till tjejen i kassan lite längre bort och säger att NU är det dags att trycka på knappen! Han går in bakom kassan, drar i lådorna med mediciner, slår på kassan och drar fram sin kniv och börjar vifta. Sen kommer polisen och drar sin pistol och ropar "ner med kniven". Värsta action precis som på film..  Ca 4 poliser brottar ner honom, sätter handbojor och släpar ut honom blodig runt mun. Personal var chockade och grät såklart. Fick hämta ut medicinerna vid ett senare tillfälle... Gick till passet lite skakig! 



Ovido - Quiz & Flashcards