Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av christine - 27 oktober 2014 22:45

Måndag och första dagen på tjejernas lov. Jag har fått ledigt mån- torsdag, jippi. Tova ville åka till badhuset så dagen tillbringades där tillsammans med kompis Tilde. Bara att offra sig ju.. Brrr! Tonåringen hade intagit ett sängläge som höll i sig mest hela dagen, bytte ett tag till soffläge innan det blev sängläge igen när det var läggdags... Där får jag nog locka med shopping eller bio om hon ens ska överväga att lämna rummet!



Av christine - 27 oktober 2014 20:58

Hopplöst... blir nog inga fler bilder upplagda här för det funkar verkligen INTE att föra över bilder från min NYA iphone till min NYA dator. GRRRR.  Varför skulle mina gamla grejor gå sönder? De var sååå bra och jag visste hur de funkade (..nåja.. nästan iaf..). Nu har jag tryckt på allt och googlat för fullt men fattar ändå ingenting. Support, tack! NÅGON????  




Ovido - Quiz & Flashcards