Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av christine - 28 oktober 2014 21:26

Toppendag! Plötsligt plingade en snickare på dörren och skulle byta ut ytterdörren till en säkerhetsdörr. Sen fixade han golvet i Tovas rum, slipade och målade dörrkarmarna till båda tjejernas rum (dörrarna gick inte att stänga) och fixade kylskåpsdörren som också var skev. Dessutom avslöjade snickaren att lägenheten nedanför hade fått överskåp ovanför kyl & frys. Det vill jag också ha sa jag och 10 min senare plingade han på dörren igen och hade med sig 2 stora kartonger och monterade upp skåpen. Snickaren var så söt och rar, synd att han bara var typ 20....Nu får det gärna plinga på en elektriker också! 


Lunchträning: gick på mitt första cirkelgym pass. Helt ok pass och fick en träningskompis som hette Christine (!) Tilda och jag avslutade kvällen på Ming Palace, åkte hem proppmätta efter massor av mat och friterad banan och glass. Sen myspys i soffan med en kopp te och Hollywood fruar!

Ovido - Quiz & Flashcards