Alla inlägg den 14 december 2014

Av christine - 14 december 2014 21:15

Pluggade tills det var dags för Tildas show med Let´s Move. Vi hade bokat biljetter till första föreställningen kl 13 på Teatern. (Ella hade sin show på lördagen). De var SÅÅ duktiga! I år bjöds det tom på fika. Detta blev tyvärr också min lunch.. 2 pepparkakor och en skumtomte. Efter showen skulle jag träna men hann inte till passet i tid. Tänkte att jag kunde köra lite lätt stakning en stund i alla fall. I omklädningsrummet träffade jag en tjej som jag haft som träningspartner på cirkelgym. Hon frågade glatt om jag skulle med på Box passet?? Synd för mig att jag råkade gå på sista passet för terminen och ledaren hade som överraskning lagt på både extra tid och övningar. Puh! Min nya kompis är väldigt trevlig fast jag knappt förstår vad hon säger. Jag frågade vad hon hette. Sedan frågade jag hur det stavades. Sedan frågade jag en gång till hur det stavades. Avslutade lite skamset med att fråga IGEN vad hon hette. Gav upp och sa: ok om jag kallar dig "Cherry"? Så thailändskan Cherry och jag boxades och svettades ihop hela passet: perfekt då vi var lika "stora".


Handlade och åkte raka vägen till Mc Donald´s! Imorgon blir det skivstång: kommer göra ONT...

Skapa flashcards