Alla inlägg den 31 januari 2015

Av christine - 31 januari 2015 22:15

Varje lördag kl 11 får jag LYCKO känsla. Jag LER och är GLAD. Tänk om den där lyckokänslan kunde infinna sig lite oftare och lite lättare. För det verkar ju inte krävas så mycket egentligen... Helt klart det bästa passet och de bästa ledarna. 


Förutom lyckokänslorna så har jag också våndats. Tidigt i morse åkte Tova med Tilde och Tomas till Stockholm i nollgradigt snöoväder och slaskrusk. Vojne vojne. Kändes riktig bra när hon kom hem. Tova var i alla fall nöjd med en heldag på Skansen och har inte ärvt några anlag för fart/krock rädsla. Via sms fick jag lagom uppmuntrade rapporter om bilar som krockat och en buss som kört av vägen....

Tilda och jag har roat oss med att göra läxor, shoppa och fika på Tuna P.

Skapa flashcards