Alla inlägg under januari 2015

Av christine - 7 januari 2015 21:00

Hon tittade på mig och mumlade "du är fin". Jag blev lite paff men var inte säker på om jag hade hört rätt och frågade "vad sa du?". Hon sa igen "du är fin". Jag sa " tack, du är fin också". Inte varje dag man får sådana komplimanger! Min beundrare heter Emma och är grannflickan i huset, 9 år.

Av christine - 6 januari 2015 15:45

Bastu, dricka, snacks och en massa snack i underbara pool-huset hos Dr Eva. I bastun fanns två runda stora fönster som vette ut mot sjön... Fantastiskt fint. Sen ännu mera gott i stora huset (som också skulle platsa i vilken inredningstidning som helst). Vi hade det såå bra: mysig träff med bästa jobbarkompisarna!

Av christine - 2 januari 2015 19:03

  Modell för en dag... Tilda hade bokat tid för sminkning hos duktiga Sabina. Ovant att se henne med eyeliner och glittrigt läppglans men det blev naturligt och jättesnyggt. Hon valde deras foundation, concealer och en bronzer och var nöjd fast hon fick lägga ut med lite egna pengar. 495 kr räcker ju inte så långt på make up store... Sen vi gick och fikade på Expressohouse. Mysig mamma- dotter dag!

Av christine - 1 januari 2015 20:45

 Har börjat det nya året likadant som det gamla slutade: dricka kaffe och plugga i mysbyxor och rufsigt hår. Fast på nyårskvällen piffade jag till mig förstås och vi åkte till syrran för att spela BINGOLOTTO och äta god oxfilé och potatisgratäng. Pelle tände grillen och barnen fick mumsa hamburgare. Tolvslaget firades som vanligt  Strömsholmen (Tilda, Oskar, Nettan & Ella). Medans jag och Tova räknade ner inne i bilen... I år blev det inte så mycket imma på fönstren så vi såg rätt bra. Pelle och Eric var mätta och trötta och stannade kvar hemma i soffan. Oglamoröst? Ja kanske lite... men SÅ sköönt att kunna slappa loss med släkten. God fortsättning alla glada!

Skapa flashcards