Alla inlägg under mars 2015

Av christine - 13 mars 2015 23:20

Tänk att jag prickade in så här fina dagar under min "tandsjukskrivning" . Mellan värktabletterna har jag haft det SÅ bra. Promenader och hemmafix och minus två kilo. Har väl aldrig haft det så välstädat som nu. Till och med silverbesticken har blivit putsade... I dag har jag haft besök av Jessica och vi drack kaffe och uppdaterade oss ute på min soliga balkong. Sen njöt jag av att ÄTA potatismos och falukorv på en fredagkväll OCH saffransbullar OCH chokladkaka. Mums. Är rätt less på fil och soppa nu...

Av christine - 9 mars 2015 18:41

Snygg va? Var ju bara tvungen att ta en bild. Allt gick så bra och jag var jätteduktig. Bedövningarna kändes knappt. Det var INTE lätt att pricka sköljen med bedövad käft, sprutade ut vattnet på golvet istället (2 gånger ..). Fick sen gå vidare till Op salen för att byta om. Blev spritad på läppar, mun och kinder och fick en steril duk över ansikte och ögon. Sen bände han lite hit och dit och borrade lite och jag bara väntade på det stora braket och knaket. Men helt plötsligt var det sytt och färdigt. Åkte och handlade, tog en promenad, solade på balkongen och SEN fick jag ta smärtis. Nu får jag sörpla soppa i två dagar och jag är jätte HUNGRIG och bara längtar efter att få sätta tänderna i en stor hamburgare eller flottig pizza...

Av christine - 8 mars 2015 15:51

Vilket oflyt då... Var orolig att det skulle vara helt slut i tanken. Men antagligen hamnade det bara lite i en moppe eller så blev de avbrutna... Har lust att läxa upp varenda finnig fjunig tonåring som bor här. Är förbannad. Ge f..n i min bil. Nu ska jag avreagera mig med att köra ett intensivpass på friskis. GRRR...

Av christine - 6 mars 2015 17:55

Vilken OTUR då. Kan ju inte skylla på någon annan heller... Men varför finns det stolpar som är smala upptill men har en större klump nertill som inte syns när man kollar i backspegeln? Titta vad fint skrapet matchar solnedgången som speglar sig i lacken...och bucklan ger en fin 3D effekt...

Av christine - 1 mars 2015 15:45

I går kom vi till Sälen. Fin och stor stuga och jag har fått EGET rum. Lite fördel att vara ensam tjej bland 7 grabbar. Henrik fick sova i "isoleringen" för han var snuvig och ingen ville riskera att bli smittad. Vi har softat och shoppat och nu återstår bara det sista fixet med skidorna, packa lite, kvällsmat och förhoppningsvis lite sömn också. Hoppas på bättre fäste och bättre tid än förra året! Berättar hur det gick senare...



Ovido - Quiz & Flashcards