Alla inlägg den 17 maj 2015

Av christine - 17 maj 2015 21:53

Äntligen var det dags för privatlektionen och fm´n tillbringades i stallet. Tova var jätteduktig och fick galoppera mm. med Burre. Tilde och jag satt på läktaren och hjälpte också till. Varje gång ridläraren ropade "sträck på ryggen" så gjorde vi det. Hon behöver jobba lite på hållningen, när hon väl får till det ser det SÅ snyggt ut. Ska fråga henne snällt om jag får lägga ut en videosnutt. SNÄLLA Tova får jag?? Du kommer ju tycka att det är jättekul när du blir "stor".


 

  

 

Flugor på rulle.


 

Sen en sväng på Tuna P och SUCK: inga kläder passar mig. Allt är för stort och jag ser ut som en LUFS. Åkte hem och gjorde en effektiv huskur: ett glas vin, hårfärg och en klippning. Nu känns det mycket bättre! Och dessutom har jag fått ledigt imorgon =) 


Ovido - Quiz & Flashcards