Alla inlägg den 8 juni 2013

Av christine - 8 juni 2013 20:15

Idag fick vi gå upp tidigt för att hjälpa Marielle att flytta till en större lägenhet. Stefan fick ont i ryggen direkt.. och pappa hade ont i knän och höfter, så Pelle, jag och Marre fick JOBBA. Sedan åkte vi hem och jag började måla utebordet och taket. Så nu har jag nackspärr och en massa färg i håret. Ingen orkade laga någon lunch så vi åt glass och jordgubbar istället... Tjejerna var överlyckliga (men på kvällen fick de i alla fall grillat). Här kommer lite bilder från dagen.

 

Såklart att en 20 åring ska bo på Söder.

 

 

 

 Freddie.

 

Min stiliga pappa.

 

 

 

 

 

Så här fin kan man bli när man en BLÖT kväll får för sig att stå på händer på en stenmur och det inte går så bra...Tur att tänderna sitter kvar Marre!


 

Tova och Tilde ritar hemma på gatan.

 

 

Nu ska det bli vitt under taket, istället för grågrönmögel.


 

Utebord före målning.

 

Och efter, men får nog ta en omgång till.


 

Jag tvingade ut Tilda på kvällspromenad igen.

Tova fotar oss innan vi pluggar in våra Iphones. Jag brukar fråga Tilda om hon vill gå och prata eller lyssna på musik. Gissa? Ja ja hon följer med i alla fall.


Nu ska vi ha filmkväll! 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards