Alla inlägg den 13 juni 2013

Av christine - 13 juni 2013 21:30

Började dagen med en power walk i regnet. Den här gången fick jag oväntat sällskap av Stefan! Sedan hade Tova tid hos tandläkaren och hon var sååå duktig och satt still och lät tandläkaren plasta in en tand!!!! Efter det åkte vi till IKEA och shoppade nya kuddar, krokar, muggar mm. Vi hann med både fika och äta glass. Laddar upp inför min extrainsatta jobbhelg fre- sön. Jihoo. Så nu kommer det inte hända så mycket mer på 3 dagar..... Ska bara fortsätta kvällen med att sitta här vid datorn, dricka te och lyssna på Lundell.

 

Bröllopsavdelning på IKEA. Jaja...Tova ville absolut att vi skulle ställa upp för fotografering. Visst är vi söta?

 

Tovas kompis ville jättegärna följa med, både till tandläkaren OCH Ikea. 


                       

                                  De nya kuddarna och muggarna!

Av christine - 13 juni 2013 09:45

Hade ju inte tänkt att skriva om jobb här men nu var det ju lite "special" så... Efter jobbet var det invigning av det nya MR huset som var riktigt tjusigt. Men så kostade det ju lite också. Rundvandring, mingel, vin, mat och underhållning med Walter Kurtsson och "Grabbarna". Efter några glas vin så var det faktiskt riktigt ROLIGT och det var längesedan jag skrattade så. Vi var nog ca 80 st blandade SSK, USK, fysiker, läkare, chefer, sekreterare mm. Var ju tvungen att cykla till jobbet på morgonen så att jag kunde vina lite, och det gör jag inte om. Cykla alltså. Svettig blev jag och ögonen bara rinner hela tiden. Men kom i alla fall hem skapligt vid 22 och familjen var vakna. Sussade gott och vaknade med huvudvärk =)

 

Lokala kändisen Walter. Urkassa bilder, jag vet.


 







Ovido - Quiz & Flashcards