Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av christine - 13 augusti 2014 12:49

Lite ensamt har det ju varit ... en vecka utan tv, internet, hemtelefon och dessutom pajade mobilen andra dagen på semestern... Å vilket oflyt! Mitt i flytten och allt. Och den enda som har plingat på dörren är Jehovas. Jag blev faktiskt lite glad när de kom och motade inte bort dem direkt som jag brukade. Närå jag var glad och trevlig och lyssnade en stund på deras nya bibelAPP och det var ju bara att kolla in den om man hade några stora livsfrågor. Passar ju bra. Sista veckan har jag funderat rätt mycket.


På varför gardinstången från ikea inte går att koppla ihop, varför den splajdans nya tvättmaskinen inte fungerar och varför hyresvärden inte kommer och fixar den. Varför det nylagda golvet är gropigt och knarrar och knirrar. Varför min beställda soffa bara blir mer och mer försenad. Varför köksbordet var för stort för köket. Varför mitt källarförråd är både upptaget och låst av någon annan. Varför min käke hoppar ur led lite titt som tätt. Listan är lång och kan bli ännu längre men nu ska man ju vara positiv och jag vill ju inte tråka ut min enda trogna läsare (MAMMA!). Så jag slutar nu. 


Uppdaterar med foton från semestern/sommaren så fort det finns tid!





























Ovido - Quiz & Flashcards