Alla inlägg den 16 maj 2015

Av christine - 16 maj 2015 19:55

Gunillas frisör hade inte tid förrän efter midsommar så jag fick rycka in akut. Sist vi åkte till henne så hade vi "fördrinkat", det var snöoväder och mörkt. Nu skulle jag försöka hitta ut i djupa skogen själv, utan GPS förstås (eftersom jag är envis och tycker att jag inte behöver någon). TUR att någon hade gjort en sån här bra skylt! Gick rätt så bra, åkte fel bara en gång.


Det blev klippning och folieslingor och god rabarberpajsfika och hälsa på nya fina hästen. Jag lyckades med att klappa hästen samtidigt som jag tog tag i elstängslet. Efter smällen sa Gunilla: oj jag glömde säga... Hästarna sprang iväg och ville i alla fall inte hälsa på mig mer... Skönt med lite lantluft och trevligt sällskap. Passade på att ta med mig lite rabarber hem. Nästa helg bjuder jag tjejerna på rabarberpaj!


 

På väg in i djupa skogen.

 

Fin skylt.

 

Nya hästen (till vänster). 







Ovido - Quiz & Flashcards