Alla inlägg den 2 juni 2015

Av christine - 2 juni 2015 21:02

Onsdag: skjutsade Tilda och hennes kompisar till Vilsta för de skulle ha friluftsdag, handlade på vägen hem, bakade kladdkaka eftersom Tova lovat ridgruppen att hennes mamma skulle göra det =) åkte och hämtade Tova i skolan och följde med henne till tandläkaren, lunchade på Mc D´s efter det, vi hämtade Tilda från friluftsdagen, skjutsade Tova tillbaka till skolan, Tilda och jag åkte vidare till Tuna P och letade examensskor, hittade inga, åkte tillbaka ner på stan och letade ännu mer, åkte hem och fick äntligen kaffe, strök Tildas examensklänning (ARGHH!!!), skjutsade henne till Stefan, åkte sen till stallet med terminsavslutningskladdkakorna, tittade på Tovas ridlektion, serverade kladdkaka, åkte hem och glufsade i mig resterna av kladdkakan i bilen, flera bitar, kom på att jag glömde avboka mitt träningspass och nu får jag en varning, färgade håret. SLUT. Nu ska jag gosa in mig i sängen och mysa med en ny bok.


Imorgon blir det väl ändå semester och sovmorgon... Nej just ja, skulle ju lämna in bilen på reparation kl 07:30. 

Ovido - Quiz & Flashcards