Alla inlägg den 14 januari 2015

Av christine - 14 januari 2015 19:45

Borde väl egentligen bara låsa in mig förevigt och aldrig mer gå ut... men jag är rädd för att inte ens det skulle hjälpa. Ledig idag så jag har städat och pysslat hemma och allt lugnt so far. Hade bokat cirkelgym kl 17 och åkte dit och möttes av kaos på parkeringen. Hittade INGEN plats. Åkte runt runt runt. Skulle antagligen inte hinna till passet och dessutom skulle jag få en "varning" och då blir jag SUR. Ser till slut en tant som står vid sin bil med dörren öppen. Hissar ner rutan för att fråga om hon skulle åka. Då brakar vindrutan loss och faller liksom halvägs ner i dörren och jag får inte UPP den på något sätt. Bara att ratta hemåt. Och kallt blev det. Stannar till hos syrran och hoppas på underverk. Väntar in "fixar Pelle" som skjutsar Ella till gympan. Han brukar fixa det mesta och gör det denna gång också. Jihoo. Men nu är det förbud på att hissa ner sidorutorna tills verkstan har gjort sitt. Kan till slut återgå till det planerade: åker till Tuna P och köper fina kläder till Maria & Tomas nya bebbe (nr 5!).

Ovido - Quiz & Flashcards